Korfu: dag 8

I gr var vi veldig sporty og kjrte denne "vannsofaen". Det var skikkelig gy, men jeg trodde jeg skulle d da hele greia tippet over og vi kjrte mer eller mindre opp ned. Jeg hylte, og hylte, og hylte og hylte. Haha, dere skulle sett meg.. Men, det var veldig gy. Vi fikk kjre unormalt lenge ogs, s det var absolutt verdt det! Etter en ganske interessant og morsom biltur p kvelden dro vi p restaurant og spiste pizza. Nam!

Korfu: dag 7

Fikk til og med kjpt venninnegaver i gr↑↑

I gr var vi i Korfu by for andre gang. Det var veldig, veldig varmt g rundt i varmen, men det var verdt det fordi det er s koselig der. Pizza, frozen yogurt, sm cafer og kakeboder, trange handlegater og slitte, sjarmerende bygninger og smug. Jeg tror jeg har blitt litt forelsket i denne lille byen. Har dessuten hrt rykter om at det skal bli endavarmere her utover uken. Buhu, jeg vil ikke hjem.

Korfu: dag 6

Korfu: dag 5

Korfu: dag 4 - Bytur

I gr var vi en liten tur i Korfu by. Byen viste seg vre overraskende stor og fin, og vi fant bde lekre butikker, god lunsj og frozen yogurt. Det var faktisk s mye se p at vi fikk drlig tid. S drlig tid at jeg nesten ikke rakk ta bilder til dere! Derfor skal vi tilbake til uken for kikke mer, wohoo. Skal prve f tatt bilder av grsdagens skatter ogs. Vil ikke rpe hva jeg har kjpt meg, men er S fornyd.♥

Korfu: dag 3 - Bttur til den bl lagunen

I gr var vi p bttur til en bl lagune like ved Korfu. Det var en skikkelig fin tur med veldig bra opplegg! Frst kjrte bten vr til en liten, bl lagune slik at vi fikk bade i det vakre vannet. Jeg har aldri sett s fint vann fr. Vi kunne st p toppen av bten og se alle fiskene som svmte rundt (se bilde). Sykt! Amanda og jeg tok til slutt p oss dykkemasker og svmte rundt med fiskene. Det var helt vilt. Vi kunne se fiskene s tydelig at det var skummelt. Tror faktisk vi var mer redde enn fiskene, som mer eller mindre fulgte etter oss. Etter litt bading i den bl lagunen kjrte bten videre til en havn p det greske fastlandet. Der kikket vi i butikker og spiste ekstremt god pizza. Btturen endte med bading i en annen nydelig, bl lagune, fr vi kjrte tilbake til Korfu og hotellet. Perfekt dag!

Korfu: dag 2

Vi har oppdaget verdens beste is! P innsiden av det hvite sjokoladetrekket skjules tidenes diggeste oreo-is med store oreo-biter. NAM.

Turisten, hehe. Er man p ferie, s er man p ferie. Bademadrass er must!

n av de mange fine strandbarene her.

Vi mtte le litt da vi oppdaget at noen hadde plassert en solseng midt ute p havet. P toppen av denne... haugen.

Dette bildet er dedikert til vr kjre venninne Caroline som flytter til USA til hsten. Da vi fant dette skiltet i butikken ble vi triste.
Vi kommer til savne deg, gull! Gleder oss enormt til tilbringe dagene fr du drar sammen med deg♥

♥ ♥ ♥
I gr var enda en perfekt dag her p Korfu. Den bestod av pannekaker til frokost, en lang dag p stranden og litt titting i butikker.
I dag har vi vrt p bttur! Gleder meg til vise dere bilder og fortelle dere mer i morgen :D Mange klemmer fra Mariken.

Korfu: dag 1

Hei fine dere! I gr tilbrakte vi vr frste dag her p Korfu. Bde Korfu og Hellas er helt nytt for meg, men jeg elsker dette stedet allerede! Hotellet vrt ligger p Sandy Beach, en skikkelig fin og rolig strand med ste, sm strandbarer og helt klart, bltt vann. Dagen i gr gikk til utforske det gigantiske hotellet (som er en liten by i seg selv), spise oss mette p all-inclusive-mat, dykke i det fine vannet p stranden og lese koselige bursdagsgratulasjoner p facebook. Jeg fylte nemlig sytten r i gr! Hurra :D Men n m jeg lpe av grde. Sola og stranda venter!